Menu +

Sandėlio valdymo programa – sklandžios veiklos užtikrinimui

Vienas iš didžiausių sunkumų, kylantis bet kuriam verslui, kuris turi sandėlį bei nuolat jį pildo ar iš jo skirsto prekes – jo valdymas. Jeigu informacija nėra sisteminama, daiktai pasimeta, dingsta iš apskaitos, užsakymai vėluoja ir atsitinka daug nemalonių incidentų, kurių padarinius sunku likviduoti nepakenkiant reputacijai. Vis dėlto, tokių problemų tikrai nekyla tiems, kurių sandėliuose yra įrengta sandėlio valdymo programa.

Iš esmės tai yra programinė įranga, kurioje kaupiami, pildomi ir keičiami duomenys apie sandėlio turinį, vykstančias operacijas (krovimas, perkėlimas, brokas ir kt.) bei stebimi visi su sandėliu ir jo resursais susiję duomenys. Naudos iš sandėlio valdymo jūsų verslui yra milžiniškos, nes smarkiai sumažinamos visos pelno negaminančios investicijos (sandėliuotos prekės), išvengiama nesusipratimų ir įmonės vadovai ar už atsargas atsakingi asmenys gali matyti kokius užsakymus reiks atlikti.

Iš pirmo žvilgsnio galima pamanyti, kad sandėlio valdymo programa turėtų tik registruoti atsargas (angl. stock), tačiau tai nėra tiesa. Sandėlio valdymo programa fiksuoja įeinančias ir išeinančias atsargas, saugo praeities duomenis bei registruoja pakeitimus, identifikuoja reikalingus dokumentus ir sumažina informacijos apsikeitimo laikus. Trumpai tariant, viskas ką reikia užregistruoti bei pažymėti – trunka daug trumpiau.

Programa įdiegiama į kompiuterius bei galima ją susieti su tam tikrais skenavimo arba prekių apžiūros įrenginiais, kurie padėtų sukurti veikiančią sistemą. Sandėlio valdymas pasiteisina ir atsiperka ne tik didelius sandėlius valdančioms įmonėms (kur jis beveik būtinas), tačiau ir smulkesniam verslui teikia didžiulę finansinę naudą. Prekes nebus sunku nurašyti, fiksuoti ar matyti likučius. Nebereiks siųsti darbuotojų, kad jie ieškotu visko pagal važtaraščius, sandėlio priėmimo dokumentus ir kitus popierius, viską rasite programoje atlikę keletą paspaudimų.